JB expo - redovisning av projektarbete

Igår redovisade jag mitt projektarbete framför en rätt stor del av skolans elever och det gick faktiskt jättebra! Såklart var det lite pirrigt innan, men under själva presentationen gick det toppen vilket var skönt! Nu framöver ska jag jag fortsätta föreläsa och såsmåningom samla in pengabössorna,sätta in de pengarna på banken för att snart sätta över pengarna till Step by step. Jag överslagsräknade lite och jag tror att jag fått i hop närmare 10 000kr. Det känns jättebra att få bidra med så mycket pengar, det är ju faktiskt nästan 70 000 peso. 

Kommentarer
Postat av: Lejla

Tusen tack Sandra och alla som har varit med och bidragit!

2013-05-17 @ 11:18:06
URL: http://vagabonds.se
Postat av: MissManic

Hej!!

Hur gör man om man vill hjälpa till med saker eller pengar? Om man skickar saker, vad är då mest önskvärt?
Svara gärna till min mail

2015-01-17 @ 14:35:51
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0